Lördag 23:e oktober

God morgon!

Hoppas ni har sovit gott? Kan dock inte säga detsamma för mig själv. Har haft jobbiga drömmar, vaknade upp två gånger i natt av att jag pratar i sömnen och dem andra två gångerna vet jag inte. Vaknade bara upp av mig själv. Det var inga mardrömmar utan det var bara jobbiga drömmar. Fast det värsta var att jag vaknade upp av att jag pratade i sömnen. Minns att jag började ropa efter min bror. Han hörde dock inte, men jag vet att jag gjorde det. Lite läskigt ändå.

Jag minns klart och tydligt vad det var jag drömde. Det värsta är att jag nu inte kan släppa det. Hela natten trots att jag vaknade upp så många gånger så drömde jag fortfarande nästan samma drömmar. Samma personer var i drömmarna hela tiden. Det märkligaste var att jag nästan visste att det var en dröm. Omöjligt att allt som hände skulle vara verkligt. Jag antar att just nu så spökar mitt samvete och allt som pågår i mitt liv just nu. Tror drömmen tyder på det.

Nå, nog om det. Just nu är jag inte hemma utan hos min storebror. Om två timmar ska jag iväg och hämta den mindre brodern också. Ska förbi Täby Centrum och kika på lite grejer och handla mat. Ikväll är det syskon kväll. Jag och lillebror ska laga mat tills storebror kommer hem. Skoj. Sedan blir det film kväll och så också.

Så typiskt att jag sov så dåligt i natt för nu sitter jag bara och gäspar hela tiden. Ska se om jag hinner ta en lite powernap innan jag gör mig i ordning. Fan, vaknade runt 07.15 imorse. Så jag tog sällskap med storebror imorse då han skulle till tåget. Hade förstås Romeo med mig då. Ätit frukost har jag så jag ska nog lägga mig på soffan en stund.

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: mamita

Godmorgon tjejen. Alla drömmer konstigt ibland, bra att det inte var mardrömmar i alla fall. Besos y abrasos

2010-10-23 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0