Lördag 9:e oktober

Tjenare!

Sitter och njuter av den ljuvliga musiken som kommer ur hörlurarna från den underbaraste och käraste pryl jag äger. Det finns låtar som är så gudomligt bra. Den jag nu lyssnar på hela tiden är John Mayer - Say (en lite äldre låt som han gjorde för ett tag sedan, men den är verkligen sååå bra). Den karln är ju bara för bra. Kan han inte komma till Sverige och ha konsert. Han gör verkligen bra musik.





Nu tänkte jag försökte göra mig i ordning lite grann och komma ut i det fina vädret. Var tidigare ute på morgonen, det var ju jätteskönt. Så nästa grej på schemat för idag blir en promenad. Så jag hoppas ni får en fin och trevlig dag. Så skriver jag väl lite senare igen..! Under tiden jag gör mig i ordning ska jag lyssna lite mer på J.Mayer..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0