Måndag 4:e oktober

Hejsan!

Var precis ute med Romeo. Jag undrar, är det bara jag som får en massa ekollon i huvudet hela tiden. Fan, tycker dem kommer hela tiden i stortsett. Kanske ska börja använda hjälm eller liknande. Gör ju ont när det kommer flera stycken. Det är ju pinsammast när folk ser att man får en i huvudet och bara står och skriker - Aj, vad fan!

Nåja, allt är klart. Är ny duschad och påklädd samt allt övrigt är klart. Jag ska väl bege mig av och träffa mina fina vänner. Får se vad som händer. Men idag ska jag iallafall försöka hitta något till min iPod som jag kan ha den i förvar. Juste, med tanke på iPod. Jag tror nog att ALLA mina vänner har den nya iPhone nu. Häromdagen skaffa även Malin nya iPhone. Hahaha.. får bilda en klubb snart åt dem :-)

Nej, jag ska väl röra mig nu antar jag. Kan väl slänga upp denna Veckans låt innan jag drar. Hoppas ni får en fin dag, för det ska jag ha. Åtminstone försöka :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0