Snark!

Har en snarkande hund framför mig, för att vara så liten är jag förvånad att en hund kan snarka så högt. Han är ju trots allt go och söt. Men det låter verkligen jätteskoj. Hur som helst. Den här hunden gör ju allt möjligt. Han sjunger (ylar), snarkar, kan stå på fram tassarna och bakbenen långa stunder (en liten cirkus hund.. haha), när han sover så ligger han på ryggen med alla fyra ben i luften och jaa en massa annat. Han är lättskräm också.

Ja, det var den knasiga hunden. Sitter här och gäspar. Tänkte smita ut nu på en kvällspromenad med skrutten. Sedan ska jag krypa i säng och därefter kika på film. Lång promenaden idag var riktigt, riktigt skön. Det kändes jättebra. Om jag har tid imorgon så gör jag nog samma sak igen.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0