Söndag 3:e oktober

Hej hå!

Jersey Shore har ju blivit ett favorit program nästan. Tycker det är as kul att kika på det. Så just nu är det programmet jag kikar på. Annars idag så har jag hängt med mina bröder och vi hade faktiskt jättekul. Skämtade en massa och gjorde nog bort oss ganska mycket. Fast att skratta som jag gjorde idag var nog väldigt, väldigt, väldigt länge sedan jag gjorde sist. Det bästa är väl att det var mina bröder som fick mig att skratta så som jag gjorde. Men det var en bra dag idag.

Nu på kvällen mötte jag och storebror upp en kompis till oss. Gick sedan en kvällspromenad med Romeo och vår kompis hund. Dem fick springa lite fritt och det var faktiskt ganska skoj att se. Romeo sprang och sprang.. Fullt fart på lillen. Nu är han så trött efter ha sprungit och busat i nästan två timmar. Så han ligger här på sängen helt död typ. Ligger på rygg med tassarna i vädret samt släpper fisar. Usch, snuskigt. Haha luktar som brorsans fötter typ.. hahaha.

Juste lovade lite bilder från helgen!



Noelia finner Romeo väldigt intressant att titta på..


Malins goa pannkakor som hon gjorde i fredags.. Grymt goda!


Lilla Noelita lekte och höll samtidigt utkik efter Romeo..


Bus ungen har börjat gå nu och är i fullfart. Här höll hon i sig, men jag har bevis på att hon kan gå.!

Det var bilderna, ska se om jag kan hitta en film och kika på..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0