Torsdag 14:e oktober

Väder: Soligt, halvblå himmel och blåser som attans..

Idag så gjorde jag det som var orsaken till att jag ens åkte upp hit. Tog en lång promenad i stora skogen. Jag gick en och en halv kilometer i skogen. Hade ingen aning om vart jag gick. Följde bara spåret. Det var mysigt. Eller om jag ska vara ärlig så var det lite läskigt. Tyckte hela tiden att jag hörde en massa olika ljud bakom mig. Jag är inte rädd för att någon ska attackera mig eftersom hela detta område/ kursgården är på privat mark som tillhör pappas jobb. Utan det jag är rädd för är; älgar, rävar, björnar, rådjur eller något annat som kan skrämma upp mig.

Men det var inga sådana djur. Det var bara jag och lilla Romeo :-) Här är lite fina bilder från vår promenad. Synd bara att Du kompis inte kunde vara med mig här uppe. Jag vet hur gärna du hade velat slippa Sthlm ett tag. Bort från allt och alla. Så om jag fick önska att ha en person här idag så hade det varit Du.


Det var bara på med dem vita slitna Conversen och dem gamla jeansen.. bäst i skogen.!




























Ja, vissa andra tyckte det var skönt att ta sig ett dopp.. brrr..!




Haha, kanske ska se om Romeo kan bli modell. Se hans små öronhår blåsa rakt upp!

Jaa, det var vårt lilla äventyr för idag. Nu ligger lillen under en filt helt slut och utmattad. Vi har gått så mycket idag så nu är vi båda två trötta. Men men. Hörs senare. Juste, ska lägga upp en låt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0