Torsdag 28:e oktober

Ska faktiskt börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit på några dagar. Inte likt mig, men det har varit lite orsaker pga. det. Dels så har jag kommit hem sent på kvällarna och dock då inte orkat sätta igång datan endast för att blogg och sedan så har det var lite andra grejer som har gjort att jag typ strejkat och absolut inte velat. Fast idag tyckte jag att jag kunde göra det.

Kan faktiskt berätta lite om dem olika dagarna. Så i tisdags så träffade jag min goda vän Marie. Vi åkte in till stan och gjorde lite ärenden. Dels letade presenter och samtidigt köpte sådant som vi själva behövde just nu. Jag köpte nya stövlar och hon också fast fodrade så hon kan använda dem nu när det blir kallare. Efter att ha hängt inne i stan så drog vi hem till henne och laga lite pannkakor och kikade på tv. Det var mumma! Jätte, jättegoda. Bra jobbat, kompis! :-)


Min lilla present till mitt gudbarn. Kan visa eftersom mamma Malin redan har sett den.!


Påsar med present, skor och en ny tröja. Denna månadens köp iallafall.

I onsdags så var jag hemma hela dagen, trist. Men jag hade sovit riktigt riktigt illa den natten och var varken på humör eller hade ens en tanke på att skriva. Så det var tur att jag inte gjorde det. Vet faktiskt inte hur det inlägget hade sett ut isåfall. Men jag ska gott göra det nu genom att skriva lite om alla dagar plus att lägga upp lite bilder också. Har dock ingen från igår eftersom jag bara var hemma.

Idag så gick jag upp tidigt för att möta Jennifer inne i stan för att käka en god frukost på Espresso House. Därefter så blev man ju så mätt att man inte ens orka gå. Så därför satt vi kvar och tog det lugnt, snacka lite skit. Efter ett tag så kom storebror också. Då rörde vi oss vidare och bara strosa runt på stan i jakt på skor och jackor till bror och J. Faktiskt hittade vi alla jackor som vi ville ha. Skor var dock lite svårare för dem andra två. Dem hade tänkt gå barfota istället.

Senare mötte vi även upp Marie. Då drog vi till Fridhemsplan och fikade. Där satt vi ett bra tag och bara snacka. Jag tyckte faktiskt det var ganska kul och lyssnar på dem allesammans prata om försäljning och roliga och elaka kunder dem stöter på. För dem alla tre jobbar ju i butik. Hur som helst, sedan åkte bror hem och vi andra rörde oss mot Liljeholmen. Där handla vi lite och även köpte mat. Sedan hängde jag med Marie hem ett tag och smarrade gott käk och kollade på Paradise Hotel (mesig som jag har blivit att följa det, Marie med :-P) och Jennifer drog och kikade på lillebrors träning. En mysig dag med vänner och bror kändes skönt.!


Min goda frukost med Jennifer på Espresso House.


Min goda middag med Marie hemma hos henne..

Imorgon är det yttligare en dag jag kommer att se fram emot. Ska nämligen hänga med mina tre favoriter. Det ska faktiskt bli trevligt. Kan berätta mer om det imorgon. Ska försöka hinna blogg på morgonen isåfall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0