Torsdag 7:e oktober

Go'kväll!

Hoppas allt är bra med er.?! Själv är det väl sådär, men jag kämpar på. Det är många bollar i luften nu som jag försöker kontrollera. Det händer lite grejer just nu. Både positiva, men även lite negativa saker. Tar en dag i taget. Häromdagen så träffade jag ju kompisarna, men igår så träffade jag min pappa. Drog iväg och lunchade. Sedan var jag bara hemma resten av dagen. Busade med Romeo och tog en lång promenad senare.

Inte mycket idag har hänt heller. Idag har vi vilat, varit ute på promenad trots regnet och busat. Den här lilla krabaten är så go. Så mysigt att ha honom omkring en. Någon som väcker mig på morgonen. Ni ver väl att han är en sångare?! Jepp, han ylar mest till Hiphop. Vaknade av nu i veckan klockan 9.00 på morgonen att han ylar till rapparen Jay Z's första låt - It's a hard knock life. Den är bra. Det tyckte Romeo med. Men fan, 9.00 på morgonen. För tusan, det var värre än en tupp som galer.


Var ute i skogen och gick, mycket skönare. Slippa alla andra hundar som är ute och promenerar..


Ja, snart får vi promenera i dem stora skogarna istället..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0