Fredag 24:e september

God morgon! Jag är riktigt trött ska jag säga, somnade sent och fick gå upp tidigt. Vaknade redan vid 8.00 någon gång och råkade somna om typ en halvtimma. Sedan var det bara att rusa upp och in i duschen. Så nu har jag fixat mig. Far min, skulle eller ska fortfarande hämta upp mig. Men han ringde och berättade att hans bil startade inte. Så jag tänkte dra iväg själv och käka lite innan jag ska iväg till ett annat ställe. Men det behövdes inte. Han kommer snart eftersom han nu fick igång bilen. Så vi ska iväg och käka lite frukost.

Skönt med fredag. Ska träffa vänner och mina bröder i helgen vilket jag ser i fram emot väldigt mycket. Jag har inte sett min lillebror på ett tag nu. Så det ska bli skoj. Vet ni vad jag gjorde igår. Jo jag smyg kikade faktiskt på den nya filmen Stomp The Yard 2: Homecoming. Jag har ju längtat så mycket efter att se den filmen och kunde inte vänta till oktober. Jag tyckte den var helt okej och ser fram emot när den kommer ut på DVD i oktober. Har min favorit dansare med där som ägde dansgolvet, men dem fick nog dra ner lite på hans dans eftersom han är så duktig.

Aja, ska rör mig ut och vänta in far.. men ni får ha en trevlig fredag.. hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0