Fredag 3:e september

Hallå!

Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra ikväll?! Ska troligen träffa Ida, dock vet vi inte vad vi ska göra. Well, gårdagen var iallafall väldigt bra trots att jag är seg av mig. Men igår träffade jag först Ida. Drog till SKHLM och köpte varsin klocka. Vi blev båda väldigt nöjda med våra val.





Ja, sedan så fick jag även träffa mitt gudbarn - hela familjen. Var så länge sedan. Men det var skoj att få hänga lite med dem. Sedan så dök syster Frida upp också. Då drog vi och käkade lite på ett fint ställe på Hornsgatan. Så det blev lite promenad, shopping och bara en trevlig eftermiddag.





Nu är Ida här, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0