Längtar!

Något jag verkligen väntar på är nog MTV Video Music Awards 2010. Det ska bli grymt. Vår egna svenska artist Robyn kommer att uppträda. Det ser jag fram emot, men även mina favoriter Usher och Jason Derulo kommer att uppträda. Ser jag verkligen, verkligen fram emot. Den grymma Nicki Minaj också. Kommer bli galet. Jag bara vääääntar :-)



Hoppas bara inte någon störd arist (Kanye West) förstör som förra året. Hmm, om jag minns rätt så ska han nog också uppträda. Skulle nog var lite skoj om någon sprang upp och förstörde för honom så han får känna på hur det känns att någon annan stjäl uppmärksamheten. Nej, jag hoppas hela showen blir gryyyym :-)

Nu ska jag sova, har fortfarande jobbigt med halsen. Dock inte lika ont som tidigare. Aja, sov så gott kompisar!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hellu! Allt bra med dig? :)

2010-09-06 @ 00:55:48
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0