Lördag 4:e september

Go'kväll eller natt!

Idag har det faktiskt varit en ganska lugn dag. Inte gjort något speciellt på dagen precis. Kom hem för inte så länge sedan. Mötte upp storebror för middag, som han var så snäll och bjöd på. Tack så mycket!. Satt mest och snackade och åt god mat. Det var trevligt. Efteråt tog vi en promenad genom Gamla Stan och Slussen. Ganska skoj, se en massa skumma människor, både unga och gamla.



Ja, igår var jag med Ida. Vi hängde en stund här och bestämde vad vi skulle göra. Det blev middag och bio. Vi såg Grown Ups. Den var faktiskt väldigt bra och hysteriskt rolig. Rekommenderar den faktiskt. Fanns så många bra skådespelare med i filmen. Hur som helst. Nu är jag jäääättetrött och jag börjar förmodligen bli förkyld, snorpapper överallt och ont i halsen. Få bli mycket te och mycket snor :-) Hehe.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0