Måndag 6:e september

Gud, bor det en elefant här hemma eller vad jag som nyss snöt mig?! Fan, det här är ju galet. Jag snyter mig och snyter mig. Snoret tar ju aldrig slut. Fick ett tips av Marie, ska väl springa till apoteket senare! Haha, den stackaren är också sjuk. Vi är två sjuklingar. På tal om korven, hon flyttar ju snart. Skoj.

Nå, jag har inte gjort något speciellt idag. Snyter mig bara. Sedan snytit mig lite till. Har även Spotify som går i ett kör. Jason Mraz, John Mayer och Jason Derulo är dem som får dagens ära att spelas i mina högtalare. Tre otroligt duktiga herrar som skapar grym musik.

Nej, jag ska väl få i mig lite käk. Hörs senare!



P.S Krya på dig M!


Kommentarer
Postat av: Anonym

här hemma har vi också sjukstuga, hosta snor och ont i hals :( inatt var vi på akuten igen, ambulamsfärd. noelia fick flask krupp och kunde kanppt andas.. läskigt.. allt händer vår lilla tös :( krya på dig marre, ringer dig senare PÖÖZZzzZZzSzzSz

2010-09-06 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0