Onsdag 1:a September

Haha. My god! Tiden går verkligen fort. Shit alltså. Om drygt 2 veckor blir jag 22.. Wiiie!

Okej, men den här dagen har varit "vila fötterna dagen". Usch, fick så ont från igår. Så från och med nu blir det Converse eller Fred Perry skorna. Hur som haver. Har bara suttit här i min säng och läst lite tidningar.



Lagt lite pussel också. En riktigt tråkig hemma dag. Imorgon måste jag göra något. Hmm.. men jag undrar vad för något?. Märkte att det regnade ut tidigare. Kanske kommer lite då och då. Har ju inte varit ute så. Nej, men som sagt en hemma dag med en massa skvaller tidningar :-)

Sitter även och lyssnar på Sean Kingston feat.Jason Derulo - Boyfriends hate me. Den går om och om. Även Derulos nya låt What if. Så fina och bra låtar. Nå, ska kika lite på Miami Ink och sedan tror jag det är dags för lite käk. Ikväll är det ju det absolut sista avsnittet av So You Think You Can Dance och dem utser vinnaren, som jag redan vet vem det är. Men Neeeej. Fan, det är redan slut. Det här var nog den bästa säsongen någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0