Plågsamt!

Jag håller på att få spader här hemma. Alltså att vara förkyld är bland det VÄRSTA jag vet. Det är så retande bara. Fast det jobbigaste är att jag har biverkningar av en medicin jag tar, vilket gör detta hundra gånger värre än en vanlig förkylning. Jag vet inte om jag ska gråta eller skratta. Hoppas jag mår bättre imorgon.

Skulle ju haft en mor och dotter dag med mamma. Åkt och kika lite på kläder och bara umgås. Men där rök det. Trist eftersom det var så länge sedan bara jag och mamma umgicks. Nå, inget man kan göra åt nu. Istället får jag ligga i min säng och vila hela dagen. Får be till gud i natt att jag mår bättre imorgon.



Just nu ligger jag bara i sängen och kikar på tv. Dricker te och knaprar Bafucin (nej, jag skoja), hjälper inte så mycket dock fast lite lättare känns det. Nå, ska fortsätta dränka mig i snorpapper och kanske försöka vila lite. Så tycker jag att vi alla håller tummarna för att jag ska må bättre :-) För detta är bara PLÅGSAMT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0