Såå typiskt..

Jag som trodde att MTV Video Music Awards skulle visas i natt. Läste nu på mtv.se att dem visar inte det förrän imorgon så att man INTE ska behöva sitta uppe hela natten för att kika. Men vad spelar det för roll egentligen?! Det kommer ju ändå visas i repris minst 50 gånger till den här veckan.

Fast dem visar aldrig från Röda Mattan när dem visar i repris vilket jag tycker är väldigt skoj att titta på. Alltid en timme innan hela showen sätter igång. Fan, nu blev jag arg. Jag som satt här peppad och laddad för att se den här sabla galan. Nu måste jag vänta till IMORGON, Måndag 13:e september, klockan 22.00 på MTV. Fy sjutton.! Detta suger verkligen!!! Frustrerande faktiskt.

Blääää, allt är ju roligare att se Live. Då klipper dem inte heller bort en massa saker..!! Imorgon får man ju också veta vilka som vann priserna. BLÄÄÄÄÄÄ, tummen ner för MTV Sverige. Aja, då blir det väl lägg dags för mig istället då! Ni få sova så gott så hörs vi imorgon igen. God natt!



P.S Hoppas Jason Derulo vinner pris för bästa nya artist :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0