Snor!

Hahaha, har precis haft en konversation med min vän J angående hur mycket snor en människa kan snyta. Det var faktiskt en del. Men gud - En förkyld människa snyter ut ca. 14 gram snor på ett dygn. Usch. Sa just att jag måste säkert snytit ut 20 eller 25 gram för jag har använt upp 3 pappersduks paket plus en massa toapapper. Men visst är det äckligt.

Jag antar att min kropp har en massa bakterier som jag måste bli av med. Så det är bara för mina vita blodkroppar att fortsätta bildas så jag blir av med det här hemska snytandet. Så typiskt bara att man ska behöva andas genom munnen hela tiden bara eller genom den ena eller andra näsborren och inte genom BÅDA.!

Gaaaaaah!!!


Kommentarer
Postat av: malleballe

nässpray marre:) så vips kan man andas genom båda :) :):):):):)

2010-09-06 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0