Söndag 12:e september

Jason Derulo - In my head.. (låten som spelas just nu)

Tjenare!

Kom hem för inte så länge sedan. Igår så var jag hemma för det mesta dels av dagen, men sedan på kvällen hämtade Ida upp mig och så åkte jag till henne. Vi smet förbi en affär på vägen och handlade lite. Vi hade One Tree Hill maraton på första säsongen. Kikade igenom typ 6 avsnitt och sedan ett till idag. Ganska kul att kika tillbaka och bara se vad som hänt tidigare. Är ju inne på säsong 7 nu här i Sverige.

Så vi gjorde i ordning lite frukost och kikade på ett till imorse.





Idag blir det en massa tvätt att ta i tu med och kika reprisen på Idol. Ikväll (eller rättare sagt i natt) blir det stort. Då är det ju nämligen MTV VIDEO MUSIC AWARDS! Något jag mååååste se, men samtidigt något jag kommer att spela in också. Dem gånger jag kan stanna uppe sent det är då det är Oscars Galan och MTV Video Music Awards. Två gånger om året bara.

Aja, nu måste jag sätta igång här lite, tänkte städa rummet också.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0