Söndag 19:e september

Gud, vill veta om Socialdemokraterna vinner eller inte.

Helgen har varit lite mycket så jag har inte hunnit skriva så mycket. Igår sov jag borta. Men jag har haft det mysigt i helgen. Har hängt med fina vänner och bara tagit det lugnt. Min kärlek får mitt gudbarn idag. Den modigaste och starkaste ungen någonsin på denna jord.

Nå, idag hängde jag med mina vänner Marie, Jennifer och Ida. Var ute på landet och hängde. Vår fina vän J har det ju så mysigt därute där hon bor. Så det var trevligt att komma ut och besöka henne. Trist bara att det var så mycket mygg. Men som jag sa har haft en underbar dag och har varit på en massa olika ställen här kring och utanför Stockholm. Fast jag har ju sagt det förut och säger det igen. Jag har dem finaste vännerna på denna jord (om ni inte visste :-)..hehe).

Nej, jag måste sova eftersom jag ska upp tidigt. Sov så gott nu! Lite bilder från helgen kommer upp imorgon! Tack och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0