Söndag 5:e september

God Morgon!

Har sovit riktigt, riktigt dåligt i natt. Har haft jobbigt ont i halsen. Usch, men nu har jag druckit honungste och jag ska väl gå ut och göra lite till snart. Kommer vara sååå trött idag. Jobbigt. Fint väder har vi iallafall. Ligger just nu och kikar på Punk'd - MTV. Minns hur mycket jag älskade det programmet när jag var yngre då det gick jämt. Skoj och se när kändisar blir lurade :-)



Oh my god, jag tror jag dör här hemma. Min stackars hals. Nej, nu måste jag fixa lite mer te. Usch, känns som jag håller på att tappa rösten också. Med tanke på rösten, nu är det ju snart dags för att rösta. Har ni bestämt er.?! Jag tror faktiskt att jag själv har det.

Nå väl. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0