Tisdag 14:e september

Ha, måste bara börja med - Vilket sabla kaos det var igår när man skulle se MTV VMA 2010. Fy sjutton, allt var helt j*vla messed up. Huller om buller. Dem skrev en ursäkt på sin hemsida mtv.se och dem ska visa den hela veckan nu så redan ikväll kan man kika på hela galan. Kunde även se den på deras hemsida. Men deras ursäkt var ganska härlig ändå..  http://www.mtv.se/nyheter/tekniskt-fel/

Har tagit det lugnt nu på dagen, sov ut riktigt ordentligt och jag ska komma igång lite här. Så nu ska jag klä på mig och sedan dra ut en liten sväng, men vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej :D

Hade faktiskt namnsdag igår ;)

Så nu får du gratta mig i efterskott! hihi

Ta hand om dig

Kram

2010-09-15 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0