Tisdag 21:a september

Helgen var suverän, men det kan jag inte säga att gårdagen var. Det kommer alltid finnas positiva och negativa saker här i livet. Ibland kan det negativa dra ner oss så djupt att det gör ont. Det var så jag kände igår. Så det blev inge skriveri, utan det får bli idag. Har bilder som kommer komma upp. Här är några.

Blev bjuden på pizza i lördags av mamma M.. Och i söndags blev det god lunch hemma hos J tillsammans med Marie och Ida. Det var skoj. Men det blev fler onyttigheter :-) Vi tjockade till oss lite mer..







På vägen hem satt Marie och spela sitt nya ÄLSKLINGS spel på sin nya telefon. Hon är helt besatt. Får sliiiiita loss henne från sin nya käraste :-) Nej, men det var ett svårt spel tycker jag..

MÅNDAGEN.. Ja då var jag först med pappa. Vi var iväg på ett läkarbesök. Innan tog vi en morgonfika på Wayne's. Senare så drog jag hem till Gisela och våldgästa. Fick umgås med henne och träffa dem andra lite. Det var skoj. På kvällen drog vi iväg på bio och såg Resident Evil 3D: Afterlife. Den var bra, synd bara att det kommer bli yttligare en till film. Är ju redan så många.

Fick även chans att träffa familjens nya medlem.. Ziggy? Tycker Sigge passar bättre. Hörde att han även kallades Linus. Med andra ord så har denna lilla söta många namn. Men han är ingen Romeo - för den lilla rackaren kan inte slå för han är goast.



Nå, idag så har jag bara varit hemma och nu på kvällen var jag ute och käkade lite Kina mat med familjen och firade mammas karl som fyller år idag - Grattis.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0