Torsdag 23:e september

Dagarna bara går och går. En vecka sedan jag fyller år. Fan (ursäkte ordvalet) men vad tiden går fort. Jag älskar att gårdagen och dagens höstväder har varit så extremt fina dagar. Så mysigt att promenera då. Okej, men igår så tog jag en lugn och skön sovmorgon. Sedan mötte jag upp min kära vän Marie. Vi tog en fika och snacka lite skit. Efter ett tag blev vi sugna att kika runt i lite affärer. Vi båda hittade något, men det bästa var nog när M skulle pröva skor. Fy sjutton vad jag skrattade. Hon är ju allt för härlig ibland, komiker utan hon ens tänker på det.


Köpte två nya halsdukar. Jättefina..

Aja, men vi blev ganska snabbt uttråkade så då drog vi hem till M som bodde nära. Hon har en sådan fin lägenhet. Är riktigt, riktigt avis. Sist jag var där hade hon och hennes karl ingen soffa, men nu fanns det också. Dem har det riktigt bra där. Hur som helst. Käkade lite och kollade på "Vårat favorit program" (nu var jag ironisk) Kungarna av Tylösand. Sjukt hela programmet, men men. Så det var det jag gjorde..

Idag så tog jag faktiskt en frisk promenad och sedan så har jag bara tagit det lugnt. Skulle ju träffat Gisela, men hon hade lite ärenden som drog ut på tiden. Så jag hade en egen dag för mig själv. Bra terapi ibland faktiskt. Nå imorgon är det en ny dag och förhoppningsvis så har jag en upptagen dag. Har lite saker jag ska göra. Ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0