Veckans låt

Mitt gudbarn är som sagt den coolaste och tuffast ungen jag känner. Hon är en riktig bus unge. Vi alla älskar och bryr oss óm henne jättemycket. Denna lilla tjej är även jätte,jättestark och modig. Tur att hon har ärvt det från både mor och far. Hon har nog dem bästa föräldrarna



Denna vecka blir det en låt som jag hörde för första gången i torsdags redan. Den var så himla bra och jag spelade den för Noelia i lördags då jag umgicks med henne och Malin. Hon var så söt. Satt och gungade med i låten. Så bara för att hon gillade den så blir det den låten för veckan. Det är faktiskt skådespelaren Will Smiths dotter som sjunger låten. Jag tycker den är grym.. Hon är bara 9 år.

Willow Smith - Whip my hair



Kommentarer
Postat av: malin

tjaa :) hoppas allt 'r bra.. noelia hade kramper igår och nysss.. stackarn.. de tar på henne mycet.. hon är helt trött och grinig hela tiden.. man ser att hon är sliten.. nu klockan tio ska vi iväg på ett magnetröntgen och ryggmärgsprov.. hoppas de hittar svaret.... ha dde bra! puss

2010-09-22 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0