Veckans låt

Första gången jag hörde den här killen så var det stämplat och klart för mig att han var en rappare. Men något ändrades. Jag blev väldigt, väldigt, väldigt, vääääldigt chockad över den här låten. Vet inte riktigt vad jag skulle tro.?! Tänkte killen kanske har någon annan artist med i låten som sjunger. Fast nej, Drake sjunger också. Han är inte bara rappare och den här låten är ju såååå bra. Jag gillar den jättemycket.

Drake - Find Your Love



Men eftersom jag hade tänkt en annan låt med Jason Mraz så kan jag ju lika gärna nämna den också eftersom den också är så himla bra. Den heter Make It Mine. Lyssna på den. Det är en låt från hans tidigare album.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0