Fredag 15:e april

God dagens!

Det är fullt upp. Ska hoppa in i duschen och sedan är det bara att göra mig klar och åka in till stan. Idag ska jag vara barnvakt. Igår hade jag en tvätt och städ dag. Från kl.07.45 till 19.45 på kvällen. Jag är öm i höger axel, helt stel och har ont i armarna. Jag kämpade som en galning igår. Är dock glad över att det hela är just ÖVER. Fanns en orsak till allt, men det är oviktigt. Är bara glad att det är över. Nu så tar jag det bara lugnt. Som sagt ska hoppa in i duschen och sedan iväg. Möter upp lillebror och lillasyster C. Senare så kommer mitt älskade gudbarn Noelia upp också. Rena barn kalaset idag :)

Nej, jag ska hänga med dem mest underbaraste grymmaste tonåringarna och ungen någonsin. Det kunde inte blivit en bättre eftermiddag. Hur som helst måste skynda på lite. Men vi hörs senare ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0