Fredag 22:a april

God dagens solstrålar!

Shit vad solen skiner idag. Vaknade upp och det gjorde ont i mina stackars ögon. Det var fööör ljust. Hur ser er dag ut? Min är ganska enkel. Jag ska möta upp lillasyster C och Malin. In till stan och bara ta det lugnt.

igår hängde jag med Jennifer. Köpte gott käk och satte oss i Slussen vid vattnet och tog det bara lugnt. En perfekt kväll att bara slappa och hänga. Jag har känt henne i stortsett hela mitt liv och jag har förtroende och litar på henne än. Hon är en envis, rar, trevlig, snäll, omtänksam, bestämd människa. Kan vara svår att handskas med, men älskar henne som fan.







Dags att göra mig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0