Fredag 8:e april

Tjena mors!

Hur är läget med er.?! Själv så vaknade jag sent och låg kvar ett tag i sängen. Sedan kom lillebror hem och var sugen på att baka. Då bestämde vi oss att gå och handla lite ingredienser. Så nu har vi gjort chokladmuffins och cupcakes. Mumma.. Det var nog roligast att göra dem. Vi gjorde en tävling, vilket av bakelserna som skulle vara godast. Jag tror nog både. Smakade iallafall så. Nej, men det har varit en mysig häng dag med lillebrorsan tycker jag.



Inte nog med det, vi har en scary movie night. Vi ska ta oss igenom tre SAW filmer. Har redan tagit oss igenom en. Men dem är inte läskiga, jag har bara extremt svårt för folk som klär ut sig. Hatar clowner. Dem är obehagliga. Gillar inte heller när dem gräver i en äcklig, skabbig toalett.

Nu ska jag in till lillebror och kika vidare på nästa film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0