Hemma mys!

Go' kväll!

Sitter just nu och bara tar det lugnt. Har hoppat i mina mjukiskläder och tofflor. Det var ett himla blåsväder idag på eftermiddagen. Blåste ju bort nästan.



Skönt att vara "hemma" igen. Har haft en lååång dag. Hämtade lilla Noelia på dagis. Hon blir bara busigare och busigare. Helt otroligt. Så himla kul att se henne busa, men det kan även bli lite för mycket. Träffade även Marie. Tack gode gud för det. Hon hjälpte mig jättemycket med Noelia, utan Dig kompis så hade det inte gått fan. Tack hjärtat.! Mamma Malin och jag fick lite trubbel att komma hem med pendeln. Ville ha sällskap med på pendeln så jag lurade med Malin och Noelia till pendeln som hade en timmas förseningar.. Hahaha.. Oh my god vilket äventyr vi var på. Fast det var ändå lite roligt. Men jag HATAR pendeltågen, dess trafik. Fan, funkar aldrig när jag ska åka. ALLTID sådan otur.

Hur som helst, har haft en liten myskväll. Bråkat med lillebror, käkat god mat och kollat på tv. Nu sitter jag vid datan. Tänkte faktiskt gå och lägga mig. Är så sjukt trött och imorgon så får jag sova ut ordentligt. Ingen kommer att vara hemma. En jobbar och den andra går i skolan. Sedan så blir det scary movie night.

Jag hoppas ni har haft en trevlig dag, trots stormen.!

God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

ÅÅÅÅÅ Scary movie night!! vill oxååå xD

2011-04-08 @ 19:18:43
URL: http://carolinerojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0