Lillebror på Longboard

Jag är den mest överbeskyddande storasystern någonsin. Sorgligt nog ser jag min lillebror som "fin porslin". Vill inte att han ska skadas på något sätt eller vara i fara. Jag har nog fått det efter min pappa. Nu håller jag faktiskt på att lära mig sakta släppa taget en del. Han börjar bli stor och vuxen. Han har ju faktiskt yttligare en hobby än pingis och det är att åka Longboard. Jag tycker det är lite läskigt, men han är duktig. Brukar ofta säga "Åk försiktigt, glöm inget du måste ha för att inte skada dig". Yes, I know.. jag överdriver en del. Nåväl, han brukar ofta träna med sina vänner på olika tricks. Här har ni ett av dem som han övat in.



God natt på er! Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0