Lördag 16:e april

God kväll på er!

Det har varit en helt underbar och avkopplande dag idag. Jag har faktiskt varit hemma HELA dagen. Riktigt skönt faktiskt. Har varit så mycket dem senaste dagarna att jag tyckte att jag förtjänade en hemma dag för mig själv. Vilket jag tycker att jag känner faktiskt har hjälpt lite grann.

Gårdagen var jag i stan med lillasyster C och lillebror. Det blev ingen barnpassning, men det var okej för min del. För att hänga med små syskon är skoj det också. Vi pratade om allt, kikade på kläder, satte oss i solen och käkade subway. Efter vi sedan tog en lång promenad så åkte lillebror hem. Mötte sedan upp andra Marre och hängde en stund i stan.









Det var en trevlig dag och jag var riktigt nöjd med gårdagen. Som det känns nu så är det precis vad jag behöver känna med tanke på att nästa vecka kommer att bli tuff. Det börja med att jag ska träna imorgon och efter åker jag ut till lillebror och hänger med honom i veckan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0