Lördag 23:e april

Glad påsk mina vänner! :D

Ja, gårdagen var underbar. Jag träffade lillasyster C och mamma Malin samt mitt gudbarn Noelia. Hon blir ju bara större och större för varje gång som jag ser henne. Det är helt otroligt. Hennes sätt att uttrycka sig är ju helt underbart. Noelia pratar ju bara mer och mer för varje gång. Jag visste inte ens att hon tyckte om att titta på film och att hennes favorit tecknade/animerade film är Ice Age vilket var en av min pappas favorit också. Lille ekorren som försöker fånga sin lilla nöt.

Nå igår var vi vid Slussen, satt och pratade, käkade lite vindruvor och bara tog det lugnt. Efter en stund så beslöt vi oss för att ta en promenad. Så vi tog en promenad från Slussen till Hornstull längst kajen. Hur mysigt som helst. Vi hade jättemysigt hela eftermiddagen. Åkte sedan hem till Malin och käkade, kollade Ice Age med Noelia. Bara tog det lugnt. Hur mysigt som helst.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0