Lördag 2:a april

God morgon på er!

Jag är riktigt seg och trött, var på min bästaväns lillasysters studentskiva. Det var jätteskoj och vi träffade på många roliga människor. Träffade ju även på människor man kände igen och så. Nej, det var skoj och jag är glad att min goa fina och underbara vän Jennifer kunde följa med trots allt, även min bror kom :)

Efter blev det donken. Som vanligt. Men det bästa var ju att vi fick säkert 4-5 menyer för typ inget pris. Säger ju det att G känner alla. Då blir allt gratis. Nå, kom hem ganska sent (tidigt på morgonen). Sedan så har vi ju bara sovit två timmar och nu är jag helt död. Orkar inte gå upp eftersom kroppen säger ifrån. Så himla typiskt. Är skit seg och allt. Snälla lillasyster C köpte lite godis. Så nu smarrar jag på NON STOP.!





Fick även lite mysigt gosigt sällskap nyss. Ziggy kom och la sig här också.. Så nu är det varmt och gott här. Han är verkligen den snällaste och mysigaste.



Nå ska väl komma igång med dagen snart..!

Puss och hej leverpastej.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0