Lördag 30:e april

Halloj!

Är på väg ned till ängen här utanför där lillebror och dem bor. Det är som vi kallar "konsert" därnere. Det är människor som uppträder och rappar etc. Med andra ord, fullt ös. Brasan är tänd och vi ska ned och fira in att våren har kommit.

Imorse mådde jag jättedåligt. Kunde knappt prata och hosta som en 80 årig gammal tant som rökt hela sitt liv. Usch, hemskt lät det iallafall. Så jag var ganska deppig på morgonen. Så under dagen fick jag samtal, sms och sedan kom presenterna. Vet ni vad?! Ni kanske har undrat varför det är flaggor på bussarna?! Det är ju min namnsdag. Hahaha.. När jag var liten så sa alltid min pappa att det var för min skull. Vilket jag alltid blev så glad över. Men ja, kungen fyller år idag. Fast jag fick presenter och blommor ändå av min gulliga lilla familj. Tack så mycket.

Jag blev iallafall på mycket bättre humör när jag fick presenter och blommor. Fina sms och samtal. Jag har så underbara människor omkring mig. Vet inte rikigt vad jag ska säga. Älskar er allihopa i vilket fall som helst.! Nej, lillebror väntar på att vi ska gå nu. Så vi ska väl röra oss ned till ängen och lyssna på lite musik. Skoj.! Hörs ikväll kanske!

♥ :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0