Måndag 11:e april

God dagens! :)

Hoppas er vecka började bra?! Min började med att jag har legat i sängen i stortsett hela dagen. Ganska skönt om jag ska vara ärlig. Om en stund ska jag iväg på ett möte. Så nu har jag nyligen tagit en skön dusch och ska börja klä på mig. Fan, det är ju för sjutton gubbar 15-16 grader ute. Halleluja! :D Skönt.!

Efter mötet ska jag iväg till lillebror och hans mor, ska sova där i natt. Imorgon ska jag nämligen på yttligare ett möte, rättså tidigt. Skönare då att slippa gå upp extra tidigt bara för att åka en bit bort på ett möte. Skönare då att veta att jag tjänar in typ en timmes sovmorgon då ;)

Nu har jag äntligen hittat en datakabel till min mobil. Fick låna av min vän Gisela. Så nu kan jag lägga in söta bilder på mitt gudbarn jag tog förra veckan när jag passade henne.


Sötnos, älskar choklad gör hon :) Så himla lik sin mamma.. enligt mig.





Hon har kommit i det stadiet - "Kan själv". Så söt. Ska faktiskt få chans att passa henne i veckan också. Mysigt. Men inte sitta på café den här gången. Får bli något annat skoj. Men men..

Nej jag ska väl börja klä på mig och göra mig i ordning.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0