Måndag 4:e april

God morgon! :)

Ska alldeles strax klä på mig. Hoppas allt är bra med er?! Ja helgen var ju faktiskt väldigt bra. Riktigt nöjd. Fredags studentskiva, lördags häng och slapp - pizza och film hela dagen typ, söndags lite lunch/middags "dejt" med fina Marie.

Som sagt var lördagen en väldigt slapp dag, men så kan det vara. Var för trött för att ens göra någonting. Jag och lillasyster C köpte pizza och kolla på film. Sedan blev det en låång promenad med the dog och sedan sussade vi. Var sjukt trött.

Igår träffade jag som sagt Marie. Käkade på O'Learys och snacka massa skit i tre timmar. Sedan smet vi in på HEMMAKVÄLL och köpte stora påsar med godis. Nu var min påse inte bara till mig utan lillebror och hans mamma också faktiskt. Hahaha, medans Marie köpte en stor påse med typ 10 godisar till sin karl och resten till sig själv. Hehehe, nej då.. skoja..

29:- x6.. Hahaha, jaa. Konstigt att jag kissade som ett vattenfall..

Vi drog hem till henne och fortsatte prata en del. Tack kompis för att du lyssna och hjälpte. Du fick mig även att le också. Så skönt att ha så fina vänner. Känns att hålet i mitt hjärta sakta börja dra ihop sig. Läka kommer dock ta en lång tid.



Nu måste jag börja klä på mig. Har lite ärenden som ska uträttas. Lillebror är i skolan så nu passade jag på att låna lillens data. Får aldrig chansen att göra det när han är hemma. Hur som helst. Ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: CarroBarro

2011-04-04 @ 16:58:17
Postat av: Anonym

GODIS!!!! heheh

2011-04-04 @ 16:58:43
Postat av: Marie

haha mums! <3

2011-04-05 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0