Onsdag 6:e april

God morgon allihopa! Sovit gott? Det har iallafall inte jag. Somnade sent trots att jag la mig tidigare än vanligt. Vaknade upp jättetrött och ville bara ligga kvar hela dagen, men det går inte. Idag har jag ett ärende kl.11.30 och sedan är det bara att dra hem igen. Ska packa lite då. Idag åker jag nämligen till lillebror och hänger där. Till helgen någon gång kommer jag hem igen.

Imorse vaknade jag tidigare för att få igång tvätten och för att se till att ta en lugn avslappnad morgon. Håller nu på att få i mig frukost och väntar på att tvätten ska bli klar.





Nå, nu hörde jag att tvätten precis blev klar. Wiiie. Ska sätta igång att hänga tvätt och sedan ska jag hoppa in i duschen. Hörs om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0