Söndag 10:e april

God morgon! Tidigt.. tidigt..!

Sitter just nu och får i mig lite frukost. Ska iväg om en stund. Åker hem idag. Har haft det trevligt här hos lillebror i några dagar nu. Har fått spendera tid med honom och bara umgåtts. Bakat, kollat på film tillsammans, bråkat, etc. Det har varit skoj. Får se när jag träffa äldre brodern något i veckan som kommer.

Det bästa med idag är att jag får sällskap en bit hem. Lillebror ska spela pingis i en hall närheten av där jag bor, han ska tävla. Får se om jag hinner smita ned och kika något på honom. Har nämligen aldrig sätt honom spela. Det hade dock varit ganska kul. Han är ju även tränare för knattar (yngre barn) också som spelar. Så det är ju skoj att han har hittat något han faktiskt är väldigt intresserad av.

Nej, ska väl börja klä på mig nu. Ville bara säga GOD MORGON!!! :P




Lillebror och jag på pingis SM i början på mars i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0