Söndag 17:e april

Hej hopp!

Hur står det till?! Med mig är det både och. Jag blev riktigt trött idag efter träningen. Körde hårt idag tycker jag. Idag gjorde jag lite allt möjligt känner jag. Fast det är ganska skönt att variera lite grann så man inte känner att man bara håller sig till samma redskap varenda gång man är där.



Men det kändes riktigt skönt att komma igång igen. Det var ju ett litet tag sedan. Fast jag måste erkänna nu att så som jag och Ida har kommit igång är ganska skönt. Visst att vi nu har hoppat några gånger, men det har det faktiskt varit orsaker till det. Nej, jag är riktigt nöjd faktiskt. Var nästan lite halv död när vi gick därifrån.

Sedan köpte jag lite käk och drog hem till Ida en sväng. Satt på hennes mysiga balkong. Och jaa.. därefter tog jag bussen hem till lillebror och hans mamma. Bussresan var seg och jag var riktigt trött. Höll nästan på att somna. Nickade nog till ett x antal gånger. Så jag lär ju sova gott ikväll. Tänkte faktiskt vara duktigt och lägga mig i hyfsad tid ikväll. Har en del att göra imorgon.


Idag, en trött Marre!

Nu är det käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0