Söndag 24:e april

God kväll!

Hur är läget?! Jag hoppas det är bättre med er än vad det är med mig. Själv fick jag en riktigt dålig start. Önskade dock att jag hade haft en bra dag eftersom det var så fint väder. Fast någon som fick mig på gått humör var min goa underbara söta vän Ida. Tack gumman för att du gjorde min dag bättre.!

Vi var på IKEA och handlade till Ida, men då passade jag på att handla lite fina ramar till fotografier jag har på min kära far. Så nu känns det lite bättre. Sedan så började vi göra lite valborgs planer. Så vi får ser hur det blir på valborg.




Nu när våren är här så plockar jag fram dem röda Fred Perry. Så härlig färg och jag kände att dem var perfekt att använda idag. Så det var ju härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0