Söta lillebror

Ibland kan min lillebror bara göra grejer som förvånar mig så himla mycket. Jag har ju alltid varit stolt över honom, men för det mesta är han ganska lat hemma och jag.. lite speciell. Bråkig och så. Ni vet ju hur syskon kan vara.

Igår så gjorde han något som förvånade mig. Vi brukar ju ta kvällsmacka med te på kvällarna och snacka skit. Så igår när han ropade på mig så kom jag ut i köket och då hade grabben gjort Croissanter till oss, kokat te och dukat fram. Jag höll på att tappa hakan nästan. Hahahaha..





Ja, ibland kan våra syskon överraska oss. Detta ger nog lillebror litet plus i kanten, och för att han var så snäll och hjälpte mig med möbleringen. Han kan ju vara hemsk ibland, som igår trampade han på min fot. Jag vet dock inte om det var med flit, men det gjorde såååååå ont. :mad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0