Tisdag 26:e april

Hejsan! :)

Hoppas ni hade en trevlig helg. Själv är jag nöjd. Hade det lite tufft, men det börjar repa sig igen. Tack och lov. Nu är det bara att resa på sig. Nå, imorse vaknade jag tidigt eftersom jag hade ett möte på förmiddagen. Åter igen så gick det bra och jag hoppas att det fortsätter så också. Eftersom jag var så trött och sovit få timmar så tog jag en power nap vilket gjorde att jag sov liite för länge. Nu ska jag snart iväg. Ska packa lite och sedan åker jag iväg till lillebror igen.

Har börjat känna av lite i halsen nu. Kan vara förkylning på gång kanske, men jag har druckit te och börjar sakta bli lite piggare. Får bara fortsätta dricka varm dryck.



Måste börja packa och göra mig klar för att åka. Jag hoppas ni har en trevlig fortsatt dag. Kan nog slänga in ett inlägg ikväll när jag är hos lillebror och dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0