Tisdag 5:e april

Hej hå! :) Jag hoppas ni har en bra dag idag. Själv så tar jag det lugnt. Ska väl försöka ta det lugnt idag. Är hemma nu första gången på ett tag. Men det är skönt. Ska tvätta tänkte jag och så får vi se sedan vad som händer. Hur som helst så har jag nyligen pratat med min moster i en evighet. Helt underbar människa. Så avslappnad i telefon och bara lyssnar.

Ja, jag har en massa papper jag måste få i ordning på känner jag. Högen blir bara större och större. Så lat som jag är så orkar jag nästan aldrig föra in mina papper i min sk. "viktiga pärm" för att det har blivit för mycket nu. Nej så ser väl min dag ut idag. Får se om det blir något roligare än så.



Hahaha OMG.. en gammal bild på mig. Jag i lugg. Shit, det var evigheter sedan. Men jag minns att jag trivdes i det och att jag blev riktigt nöjd med resultatet. Det var kära Malin som klippte mig då också. Har bara en frisör och det är hon. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0