Torsdag 14:e april

Kan inte förstå att en månad har gått, saknar dig lika mycket och det gör fortfarande ont. Att förlora dig är det värsta just nu. Vill kunna ringa och säga "Hej". Vill kunna åka till vår fridstad och kolla på Rena Rama Rolf. Det gör så ont och jag vet inte nu vilket håll jag ska vända mig. För jag ser dig inte längre, pappa. Saknar dig såååååååååå mycket :(



Dålig uppdatering? Yes I know. Saken är den att det är en massa grejer som har skett dem senaste dagarna vilket har gjort att jag har haft del att göra. Idag var en riktigt riktigt jobbig dag. Har tvättat och städat från kl.07.45 imorse till 19.45, och nu är jag helt död. Ligger i sängen och klarar knappt hålla mina ögon öppna.

Men jag skriver imorgon. Då har jag mer tid. Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0