Torsdag 21:a april

Började med att gratulera min bästavän på hennes födelsedag. Grattis min kära ängel, trots att det var din födelsedag idag så fanns du där för mig igår. Älskar dig till månen för det.! Idag är dock din dag. Du blir ett år äldre. Fan 23 år GAMMAL och shit. Besitos mi viejita.. y Feliz cumpleaños.. Te quiero mucho mucho mucho..



Nå annars då?! Jo som sagt dagen var tung igår. Så efter hela långa dagen så beslöt sig jag och lillebror att baka chokladmuffins. Mumma!! Där efter så slängde vi oss i mitt rum och kollade på film. Jag däckade och vaknade sedan på kvällen. Lång dag. Men jag sov gott och det var skönt.









Så det var gårdagen. Jag tänkte käka lite god smörgåstårta och sedan blir det chill i dill hela dagen. Blir hämtad om ett tag och senare ska jag träffa Jennifer, gratta min bästavän och ha en mysig skärtorsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0