Torsdag 7:e april

God dagens! Hoppas allt är bra?! Vilken hård vind det är idag. För sjutton, jag vaknade av att det bullra i fönstret. Scary. Nå, hur ser min dag ut?!.. Jo juste jag ska ju vara barnvakt. Ska hämta mitt söta gudbarn på dagis. Sedan blir det väl bus hela dagen.

Igår möblerade jag om i min pappas kontorsrum. Så nu har jag gjort det till mitt. Känns faktiskt ganska skönt. Slipper tänka på hur det såg ut innan. Så nu kan jag ha "gäster" här inne. Det är väldigt skönt. Så igår kväll var jag helt slut, så jag däckade nästan på en gång. Det var ju tungt att lyfta och så, men jag fick ju bra hjälp av både lillebror och hans mamma :)

Just nu ligger jag bara i sängen och orkar bara inte gå upp. Har precis fått i mig frukost, men orkar fortfarande inte gå upp.. gå upp. Utan jag ligger här i sängen och bara myser.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0