Fredag 19:e Augusti

TJOOOHOOOO! Jag har semester, jag har semester, jag har semester!! Jag kan tyvärr inte hjälpa det att jag är sååå glad. Tack pappa för att du ser efter mig. Jag saknar och älskar dig för det!!

Min dag har varit väldigt enkel, jag har jobbat och jobbat igår och idag. Lite körigt blev det, men när timmarna trillade bort så kunde jag inte blivit gladare. Det är så härligt att veta att jag nu är ledig i tre veckor. Jag ser verkligen fram emot det. Lovley!!! Trots att dagen har varit lite kämpigt så har jag ändå haft lite skoj med min kära fina vän Laura. Hon är så himla snäll och god. Kommer sakna henne under min semester dock.



Fast nästa vecka ska jag, Laura, Tessan och Maria till Gröna Lund. Det kommer bli skit kul. Jag ser verkligen fram emot det. Min fina vän Tessan har haft nedräkning till min semester åt mig. Så himla go' är hon.

Just nu så sitter jag hemma hos min kompis Ida. Vi har haft en mys kväll. Käkat på Texas Long Horn, kollat kläder och nu är det film mys. Ska kika lite film och ta det lugnt. Perfekt start på min semester.. Jag ska vara lite social nu. Ha det gött allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0