Lördag 6:e Augusti

God dagens!

Jaa jag vet att jag suger just nu när det gäller att uppdatera på denna blogg. Men det känns som jag aldrig har tid, har hela tiden så himla mycket att tänka på. När jag jobbar så mycket som jag gör och aldrig är hemma så blir det annorlundare. Har gång på gång sagt att jag ska bli bättre, men det blir man ju inte heller. Det skjuts upp hela tiden.

Okej, men vi säger så här. Jag gör mitt bästa och så får ni ta det för var det är.

Under den senaste tiden så har jag jobbat och hängt med familj och vänner. Nu har äntligen My Partner in Crime kommit hem från Mallorca och åkte nyss igen till Linköping. Hennes syrra Elin är på Sverige besök. Dem kommer hem efter helgen till Stockholm.

I förrigår så spelade vi minigolf som vi så länge har skjutit upp på. Och det bästa var att jag vann. Men vi köra en retur match någon gång igen. Fast det var kanon väder och vi hade riktigt skoj. Så glad att Ida är hemma igen. Hon gav mig en super coolt halsband. Ska försöka ta kort på det jag har fått av fina vänner.





Har även hämtat ut biljetterna till Don Omar konserten. Det kommer bli så sjukt kul att gå. Vi är ett litet gäng som går så det kommer verkligen bli skoj.



Danza Kuduro hela dagen låååång!



Dagen idag är enkel. Det blir gratis bio med god mat. Ska strax hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0