Måndag 8:e Augusti

God morgon!

Nej, jag vaknade ine nyss utan för ett tag sedan. Har spelat Wordfued hela morgonen med Gisela och storasyster Valentina. NU har jag verkligen blivit beroende. Älskar det spelet. Här om kvällen så satt jag och mamma och spelade mot Gisela. Det var jättekul.

Juste, skulle visa vad jag har fått för fina grejer av vänner de senaste.


Från The Joker, han var nyligen i Kina


Yttligare en present från The Joker.


Från Ida, som nyligen kom hem från Mallorca. Älskar detta.

Så fina saker man får från fina vänner. Jag älskade det jag fick. Halsbandet från Ida är så sjukt skickligt gjort. Ömtåligt som bara den, men otroligt fint. Jag älskar musiknoten i slutet.

Nå, helgen har dock inte varit så som jag trodden den skulle bli. Den blev iallafall avkopplande. Har hängt med lillasyster C. Vi har varit på bio, promenad och haft myskväll med film och god mat. Jag känner mig utvilad. Denna vecka ser jag verkligen fram emot. På torsdag så blir det konsert och på fredag eller om det var lördag så firar vi lillasyster Roxana. Hon har fyllt 19.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska alldeles strax, om ett tag iväg och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0