Tisdag 16:e Augusti

Tjena tjabba hallå! :D

Hur är läget med er?! Jag är fortfarande dålig på att uppdatera?! Jo, tack jag vet. Men jag kan berätta lite vad som skett de senaste dagarna. Som ni vet så var jag ju på konsert i torsdag förra veckan. Don Omar. Den va riktigt, riktigt grym. Jag tror nog att det är den bästa konserten jag varit på. Just för att det endast var bara musik, dans och ingen trängsel. Vi stod ganska långt fram också. 90 % av publiken var Latinoamerikaner. Vi hade verkligen jättekul. Man slapp alla massa effekter och ombytes kläder. Utan han körde på hela tiden. Det får han 10/10 för att han underhöll så pass bra.

Ja, sedan har det nog bara varit ganska lugnt. Har hängt med vänner. Stor möblerat hemma hos min bästavän Gisela. Det var faktiskt kul, trots att det var så pass tufft ändå. Me vi kämpade på ganska länge och fick det klart till på lördagen då vi firade lillasyster Roxana som blev 19 år förra helgen. Så vi firade stort nu i lördags. Det var ju skit kul. Hade jätteskoj. Så många människor och så himla roligt. Vi körde den barnsligaste av dem barnsligaste lekarna någonsin. Det gjorde hela kvällen. Viskleken. Skit skoj. Kom inte ihåg att det kunde vara så skoj. Och vi var ju ganska många.

Sedan har jag även fått hänga med mitt söta, men kaxiga guddotter. Noelia är ingen liten tjej längre. När mamma Malin blir arg på henne så kan man ju knappt hålla sig för att hon är såå söt lilla Nonno. Jag mötte upp tvillingarna och lilltjejen. Sedan drog vi till O'Learys där Gisela jobbar och käkade. Hela tiden så satt Noelia och skrek efter Gisela, fast så här: Gisa..!!! Gisa!!!.. Hon var så söt.




Den bästa bilden jag tagit hittills.. :)

Nu ska jag snart gå och klä på mig. Ska ut på en promenad!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härlig bild på oss :):)

2011-08-17 @ 06:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0